11 de febr. 2014

Regals personalitzats per nadons

"Hi ha res més bonic i dolç que el naixemant d'un nadó?"

Aquesta va ser la meva pregunta quan la meva gran amiga i sòcia a Cotófluix va donar a llum el passat dia 6 de Febrer. Evidentment la meva resposta va ser "NO".

Era tanta la felicitat que m'envaïa que no podia estar de braços creuats, i vaig decidir preparar alguna cosa per celebrar aquest moment tan màgic, i havia de ser alguna cosa bonica i dolça... Galetes!!!

Som-hi! Engego màquines, agafo matega, sucre, ous, vainilla, canyella... forn a 180ºC i faig volar la imaginació.



Tot començava a estar llest per donar la benvinguda a l'Aniol! Faltava decorar les galetes i ho vaig fer amb fondant blanc, sucres de color blau i platejat, i una etiqueta personalitzada pel nadó. 




Per entregar-les vaig pensar que en un cistellet de vímet quedarien molt bé i "et, voilà!"




Des de Cotófluix volem que celebreu els naixements dels nadons tal i com ha de ser, d'una manera bonica i dolça. Us personalitzem les galtes i les etiquetes i podeu escollir sabors.

Veure la cara dels "papis" quan van veure la cistella va ser emocionant, tenir l'Aniol al meu costat encara més.

I ara SHHHHHHHHHHT! Que el petitó vol dormir...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada